Diyadin Devlet Hastanesi Bahçesine fidan dikimi

.

Magazin 1.05.2016 10:43:23 0
Diyadin Devlet Hastanesi Bahçesine fidan dikimi
Ağrı´nın Diyadin Devlet Hastanesi bahçesine 500 fidan dikildi.
Diyadin Devlet Hastanesi personeli tarafından hastane bahçesine 500 mavi ladin fidanı dikildi.
Hastane Müdürü Yunus Dağ, gazetecilere yaptığı açıklamada, fidanları Erzurum Orman Bölge Müdürlüğünden temin ettiklerini belirterek, önceki yıllarda ektikleri 500 fidanla birlikte bahçede dikili fidan sayısının bine ulaştığını söyledi.
Diyadin Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. İsmetullah Tural ise fidanların büyümesiyle hastane çevresinin daha yeşil bir görünüme kavuşacağını ifade ederek, fidan dikimine katılan Sağlık personeline ve vatandaşlara teşekkür etti.(AA)
/resimler/2016-5/1/1044466128479.jpg
 
  • BIST 100

    17920,48%0,21
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,22% 0,31
  • GRAM ALTIN

    6067,23% 0,65
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,70

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33