DİYADİN BELEDİYESİ HASTA ÇOCUKLARI UNUTMADI?

.

Sağlık 5.02.2018 15:30:09 0
DİYADİN BELEDİYESİ HASTA ÇOCUKLARI UNUTMADI?

Ağrı´nın Diyadin Belediyesi, hasta çocuklar için devlet hastanesinde oyun alanı oluşturdu.

İçişleri Bakanlığınca kanun hükmünde kararname (KHK) ile görevlendirme yapılan Diyadin Belediyesince hastanenin çocuk polikliniği katında yaptırılan oyun alanı, düzenlenen törenle açıldı.

Açılışta konuşan Diyadin Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Olgun Öner, tedavi amacıyla hastaneye gelen çocuklar için oyun alanı oluşturduklarını söyledi. 

Öner, "Tedavi amacıyla hastanemize gelen çocuklarımızın tedavilerine destek verecek ve onların bu süreçte keyifli vakit geçirip moral bulacakları bir ortam oluşturma adına Diyadin Belediyesi olarak bu oyun alanını oluşturduk. Diyadin Belediyesi olarak bu ve benzeri daha birçok imkanı vatandaşlarımızla buluşturmaya devam edeceğiz. Amacımız daha mutlu bir Diyadin daha mutlu çocuklar görmektir." diye konuştu. 

Konuşmaların ardından Öner, hasta yakınları ve çocuklarla kurdele kesip oyun alanını açtı.(AA)

/resimler/2018-2/5/1531063908280.jpg

/resimler/2018-2/5/1531191720938.jpg

/resimler/2018-2/5/1531306096180.jpg

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33