DEPREM DERSLERİ 52

DEPREM DERSLERİ 52

ERGENLİK DÖNEMİNİN YAŞAM YOLUNA OLAN ETKİSİNE DAİR.

Üreme tohumu'nun üretme zamanına ermeye ergen denilmiştir. Ergen kavramı, kız ile erkeğin ortak belirtimi olarak kullanılmaktadır. Konu içeriğindeki bir kısım detaylarıda bir telaffuzla kavratmak gerekirse, tohum üretim aşamasına gelen erkeğe vergin, kıza da alvergin demek uygun düşer.

İDRAR VE TOHUM İŞLETME ORGANLARI NEDEN BİRİ GİRİNTİLİ DİĞERİ ÇIKINTILIDIR?
Tohumlar korunak (toprak yada başka şey) içinde/içerde korunup beslenmekle işlenir ve gelişerek dışarı çıkarlar. Bu kanundan dolayı bitki dışı canlılar da tohum olarak içerde başlarlar.
Suyun içi bir içeridir. Tohumun işleyecek halde olmasını sağlayacak her ortam bir tür içeridir.
Oda'nın içi yada dünya atmosferinin içi birer içeridir.
İnsan tohumu'nun işleneceği yer de bir içeridir.
Üretim fabrikasının kapısından malzeme aracının giriş çıkış olur.
Vajen ağzı, ürün üretim fabrikasının kapısıdır. Penis ise kapıdan ham maddeyi yerine ulaştırma aracıdır. Yumurta ile spermin korunup beslenmeleri gereken yer içeri olması gerektiği için girintilidir. Buna göre ulaştırma işinin gerçekleşmesi için de aracın çıkıntılı olması gerekir.
Ulaştırma yolu ile malzeme aracının birbiriyle uyumlu olması gerektiği için şekiller öyledir.
Öyledir. Şekiller ve görülen işler bunu sürekli anlatıyor olsalarda, onlar hakkında kullağa sanki başka bir fısıldanışın ifadeleri hakikatten uzak bir pencere sunuyor ve oradan bakılmasını sağlamaktadır.
Aşı iğnesi de uzun, delikli ve serttir.
Onu bulan kişinin penisi taklit etmediği kesindir. 
Gereklilik, penise verdiği özellikler gibi şırıngayada benzer şekli verdirmiştir. Penis, parmak gibi kemiten ibaret olup şırınga gibi de daimi sertlikte olsaydı. diğer işlere engelci bir fazlalık halinde olurdu. Daimi yumuşaklıkta olsa, içeri girmez ve görev yapmaz bir halde olurdu. O yüzden, sürekli olmayacak bir iş için sürekli aynı şekilde kalmasına gerek yoktur. Setleşip gevşeme özelliğinde olması gerekir. Bu işin otmatik olması için sensörvari uyarıcı etkenlere iş devredilmiştir. Çünkü karar tamamen beyine bırakılsaydı, gereksizce sert yada yumuşak tutma halleri olurdu.
Birleşim, hazlı değilde şırınga misali acıtmalı olsaydı, üretim işi dengeyi bozacak şekilde aksardı. Her detay ince hesaplarla düşünülmüşçesine duruyorlar.

PENİS İLE VAJEN NEDEN DAHA ÇOK İDRAR İŞİNİ GÖRMEKTELER?
Doğum aralığı yılda bir olduğu için, fabrikaya gitmesi gereken malzemenin de yılda bir olması gerekir. Bundan dolayı penis ile vajenin o kadar süre içinde gereksiz fazlalıklar gibi boş durarak değil, başka iş daha görerek varlık anlamları arttırılmıştır. Sadece idrarlar için başka organların olması da gereksiz ve israfi bir kalabalık olurdu. Öyle olacağına, birden çok iş görmeleri daha uygundur.
Bundan yola çıkarak, araç eksozu'nun arkada oluşunun canlı eksozu'nun arkada oluşundan taklit olmadığınıda düşünebiliriz.
Canlı cansız her iki eksoz bölgesini belirleyen gereklilik, aynı gerekliliktir. Her iki atığın vücudun baş kısmından uzak olmasına dair gereklilik. 
Biyolojik ve teknolojik tüm şekil ve sistemleri amacına uyumlu hale getiren gerekliliğin tanınması, gereksizlerinde tanınması için gereklidir.

GEREKLİLİĞE DAİR.
Ergenlikten yola çıkmayla, makrodan mikroya kadar her yer ve varlıkta gerekliliğin varlığı dikkat çekmektedir. Nereye ve neye bakılırsa bakılsın ona rastlamak mümkündür.
Bu durum bize, anayasanın değişmeyen sabit birinci maddesinin gereklilik olduğunu gösteriyor.
Doğumdan ölüme, ölümden daha nicelere varan iç içe tüm gerekliliklerin bütünsel bir gerekliliğe doğru olduğu görünmektedir.
Gereklilik, her türlü amaca araç olabilen tek varlıktır. Bu açıdan amacın doğrusunu bellemenin ne kadar mühim olduğu da ortaya çıkıyor.
herşeyde bir denge sağlayan gerekliliğe sarılmak, değişken koşulların zararlı verilerinin bertaraf edilmesine yardımcı olur.

Yasa için tercih edilecek önemli bir seçenek, "denge gerekliliği" olarak bulunmuştur. Çünkü o, bütün işlerde varlığı daim olması gereken tek madde denge/kıvam gerekliliğidir.
Sonrakilere selametleri için verilebilecek tek tembih dengeli oluştur. Koşullar ne şekilde değişirse değişsin gereklilik, o kişulun dengesini arayip bulacak tek varlıktır.
Bugün teknolojinin zararları boyutlarına dikkati çekip düzenli bir ayar verdirmeye çalışan gerekliliktir.
Doğru, hazmı zor yerden çıksa bile alınmalıdır. Bir kuyu bile yanlışı düzeltme aşısının şırıngası olabilir. Doktor, ilacı almayana almak için zorlanmayı önerir.
Ülkeler bir kafese kilitlenip anahtarı da köle sıfatı giydirilmiş birinin dudakları arasına koyulduğu zaman ki anahtarı hazm ile tahtlar, devrilmiş değil aslen devrilmiş iken doğrulmuş oluyorlar. Taht'a değilde baht'a sarılmanın önemine bakmak, dengenin gerekliliğidir.
Aşı, vücudun ağrı bölgseine ulaşıp yanlışı doğruya doğru tamir işinde bulunabilmesi için, şırıngadan/kuyudan çıkarılıp köle olarak satılma yolu ile gitmesi gereken yere gönderilmiştir. Bu malum sürecin her adımında gerekliliğin nasıl işlediği görülebilir.

Her ilaç, girdiği vücut içinde görevini yerine getirmek üzere engelleri aşmak için gerekliliklerle hareket eder. Kıral ile rahip arasındaki gerginlik, ilacın hazmı için kolaylık vasıtası olmuştur. İlaç yolu için o da bir gereklilikmiş.
Tarih boyu her yıkım, belkide ilaçları almama sonucunda meydana gelmiştir.
İlaç, kavga edecek olan iki kişi arasında da bir şekilde içsel yada dışsal olarak geçiyordur mutlaka. Sonuçlar, onu alıp almamaya yada alınan miktara göre şekillenir.

Tüm bu örnekler, denge gerekliliğini en mühim ilaç olarak bizlere sunmaktadır.
Tercih, kıtlıkla kırıma uğrama ile zindandan birini baş tacı etmek gibi iki seçenek arasında denge gerekliliği ile yol tutmuştur.
Malum serüvenin içindekiler, ders'i/ilacı depremden önce alarak depremi ucuz atlatmışlardır 
Herşeyde bir hasta edici ile iyileştirici oluş gerçeği inkar edilemezdir. Bugünki koşul ve gidişatta da bir yanlış varsa, doğruya doğrultucu bir gerekliliğ/ilacı da vardır.
Gereklilik yasası, ilaç nerede olursa olsun prangalara takılı kalmadan bulunup kullanılmasını söyler.

Bu noktadan itibaren yasaya göre, ergenliğin depremsel nedenleri için ilacı arayıp bulmaya geçelim.
PENİS İLE VAJENE NASIL BİR AÇİDAN BAKMAK GEREKİR Kİ O  BAKIŞ, DÜNYANIN NEGATİF ŞEKİLLENMSİNE BİR KATKI OLMAKTAN UZAK OLSUN.
Bakış şekli, karakter oluşumunda görünmeyen yüksek hissedarlı bir paydaştır. Hayat boyu yolculukta, ya muavin yada şoför olabilmektedir. 
Üreme işi için var olan şehvet için tahsis olunmuş asıl yer, yolcu koltuklarının en arkadakidir. Yaşam gereklerinin/otobüs koltuklarının en önden geriye nefesten başlar. Farkındalık ilacıyla her yolcuyu kendi koltuğuna oturtmak, gereklilik yasasına uygundur.

Arka sırada olması gereken bu bakış/bu yolcu, otobüse girdiğinde/vücutta oluşmaya başladığında, yerine doğru gitmesi gerekirken, şoför mahalline/kalp ve beyin e  doğru yol alabilmektedir. Böyle olduğunda, yol belirlemenin ve o yolda ilerleme şeklinin karar mercii akıl değilde penis ile vajen olabilmektedir. Böyle durumlarda kalp ile beyin, işgal edilmiş ve yaşamın dayattığı her işin içinde aslen muhasebe ve hesap özelliği olmayan penis ile vajenin, yanlış şekillenmiş kültürel yapılardan edindikleri yanlış alışkanlıklarına çalışıyor olurlar.
Beyin, kalp için heyecan temin etme işini penis ile vajene bağlamıştır. Büyük işlere aday olan hayal gücü, basit bir kaşınma ve kaşıma için enerji sarf etmektedir. Hayal ile üreme mikro organizmalarını üreterek onlarla da kaşınıp kaşınıp penis vajen ile de kaşıma aşaması için çalışır.

Onları yerine oturtacak en etkili doğal etken korku ve açlıktır. Bu ikisi hemen her işin dizaynı için son çare ve etkili ilaçlardır. Herhangi bir korku ve açlık bulunmadığında penis ile vajen harekete geçer ve tüm otobüsü/vücudu ele geçirirler. Artık vücudun diğer bölgelerinede sadece penis ve vajen gözlüğüyle baktırıp onlarla da tahrik olabilme noktasına kadar alakasız alışkanlık kazanıyorlar.
Baştan ayağa kadar onlar dışındaki her bölgenin varlık sebebi farklıyken, hatta onların bile varlık sebepleri sadece birleşip tohum ekimi değilken, vücudun diğer bölgelerinin varlıklarını da, sadece haz amaçlı zamansız, yersiz ve usulsüzce, sperm ile yumurtanın ürüne dönüşme amaçlarını ve hayallerini kullanarak sahte bir boşaltma için alet edebiliyorlar.

Kendileri, en doğal/çıplak yaşamda kıllar içinde görünmez bir vaziyette ve sadece zamanında üreme maksatlı doğal dürtüyle hareketlenirlerken, evren içinde büyüme amacıyla vucuda inen şuurun/ruhun buluşçu ve icatçı yönlerini kullanarak, tüm amaç ve icraatların varlığı, sadece kendileri içinmiş hesabında olabiliyorlar.
Şereflilik denilen duruş biçimi, onları ait oldukları yere oturtabilen şuurluluk haline denilmiştir. 
Direksiyonu onlara teslim edene şerefsiz/şuursuz denilmiştir. Bir nevi ehliyetsiz bir yolcunun otobüsü sürmesinden dolayı, otobüse "şoförsüz" diyebilmek gibi.
İhtiyaç dışına taşmış bir güdünün güdüsüyle hareket eden bir akıla sahip bir vücudun aslen akılsız olduğunu beyan etmek gibi.

HAZ NEDİR?
Vücudun alım verim işlerinde, beyine gönderilen bir "işlem tamam" bildirisi vardır.
Bu bildiri, lokma boğazdan beslenmek üzere girerken de makattan gübre olarak çıkarken de olabilmektedir. Bu bildiriye haz denir. Haz demek,  memnuniyet duygusu demektir. Bu duyu, beyin ile diğer organlar arasında bir görevli olarak işlerin yolunda gidip gitmediğine dair bildiri verir. Bu bildiriye haz denir.
Derslerde başarılı olmada da aynı bildiri varken penis vajen, kendi yapay eserleri olan kaşınma mikro organizmalarını boşaltmayı bir başarı bildirisi/haz olarak beyine sunarlar. Bunu duyan beyin, doyuma ulaşır ve dersin başarı hazzına ihtiyacı kalmaz.

DOĞRU/BÜTÜNSEL AÇIDAN BAKIŞ
Mevcut durumda penis ile vajene bakarken, asıl  varlık seplerinin dışında birer haz aracı olarak görülmekteler. En arka planda bakılması gerekene en ön planda bakılmakta. Bundan dolayı organları sadece haz amaçlı kullanırken, "aaa çocuk oldu..." Şoku yaşanabilmektedir.
Amaç bu olmadığı için ondan kurtulma yolları aranmaya başlanır. Bu yoldan gide gide ortam, vicdandan uzak bir hale dönüştürülür. Vicdana yönelik imdat diye bir sesleniş durumu olduğunda ise, vicdanı kendisinin yiyip bitirdiğinide hatırlamaz olunur.
Bütünsel bakış demek, bir yönelimin sebep olabileceği her çeşit boyutun tamamını görebilmek ve bundan dolayı da o yönelime uygun ayar verebilmek demektir.

Yukardaki beyan, buna dair sonuçsal bir örnektir.
Eksik bakışın daha nelere sebebiyet kaynağı olabildiği ayrıca sayılabilir.

YANLIŞ/EKSİK AÇIDAN BAKIŞ 
Sadece haz boyutuna bakmayla ona yönelik oluşan takıntıdan dolayı, diğer alımverimlerde/yemekte obeziteye ve daha farklı hastalıklara sebebiyet verilebilinmektedir.
Üretim araçlarınada/organlarınada sadece bu boyuta olan bakışın öncü olması, fabrikanın ve nakliyenin varlık amacının dışında gereksizce çalıştırılmasına benzer bir duruma sebep olmaktadır.
Faydalı ve sağlıklı sonuçlara, doğru açılardan bakış ile görünenler üzerinde ince hesaplarla varılır.

ÜREME MEKANİZMASININ ZİHNÎ MEŞGUL ETMESİNİN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE SONUÇLARI DAİR.
Zihin en çok ne ile meşgul ise, hayatına da o yönde şekil verir.
Vücut tohum üretme zamanına geldiğinde ve ürettiğinde tohumlar, içerde hareketli oldukları için beyini dürtmekteler. 
Vücut üzerinde bir kaşıntı olduğunda el tırnakları, kaşıntıya sebep olanı kazıyıp atarken, ortaya çıkan rahatlamayı beyin haz olarak duyar. Duydukça duyma isteğide artar.

İçerdeki tohumların/sperm yada yumurtanın sebep olduğu kaşıntıya/dürtüye yönelik tırnakların kazıyıp atma imkanı yoktur.
Olsaydı, cildi kaşıdığı gibi orayıda kazıyıp atardı.
beyin, rahatlama için başka imkanlara yönelir. onlar için belirlenmiş yolda onları boşaltma işlemine geçer.
Tohumlar, ürüne dönüşme amacı/ümidi ve hesabıyla koşuşturma içinde olup dışarıya fırlama beklentisiyle hareket ederler.
Beyin, onların ve verdiği kaşıntıdan kurtuluş hazzını duymak için onların dışarıya fırlamalarını sağlamak amacıyla karşıda ürüne/bebeğe dönüştürücü buluşma bileşeni yok iken bile, varmış hesabı ve hayalî ile onları öyle bir varsayımsal vaadle kandırarak dışarıya atılmalarını sağlar.
Herhangi bir nesne ile temas yada mastürbasyon esnasında bir partner hayali kurmak zorundadır. Doğal programı taklit olarak.
Penis vajenin içinde boşalmak üzere olsa bile, farklı bir şeyin beyini aniden başka yöne yöneltmesi, tohumların geri çekilmesine sebep olur. Bu durum, boşaltma işinin beyinle olan bağlantısını gösterir.
Haz amaçlı hayalle üreme mekanizmasını hareketlendirerek tohum üretip onları kandırma yolu ile boşaltan tek tür belkide sadece insandır.
Dışarı çıkarlarken hayal kırıklığına uğrayan tohumların metafizik/bedua gibi bir tepkileri var mı yok mu bilmiyoruz.
Bu konunun özendirici ve reklamvari şekilde ele alınışı, beyinin ona odaklanmasına sebep olmaktadır. 
Bu, çeşitli tahriklerle yapay bir iç uyuzluktur.
Kaşıyıp rahatlamak için kaşınmayı sağlama durumudur.
Bu durum, öğrenci ile ders arasında büyük bir perde olabilmektedir. Öğrenciyi kendi aleminde esir olarak tutabilmektedir. Okulu ve dersleri kendisine bir ulaşım aracı haline getirebilmektedir.
İlim bilim yolunda ilerleyişi kendi amaçlarına bir engel olarak gösterip o şekilde gördürebilmektedir. Sonuç olarak vucuda inen şuuru vücuttan kovup neticede dünyayı tekrar şuursuz dönemlere geri döndürecektir. Şuursuz insan/hayvani vücut, birbirini yiyen yiyene ortamına açık ve net olarak dahil olacak.

ÇARE NEDİR?
Acaba, tohum üretip dökmenin önünde ne kadar engel varsa hepsi kaldırılsa, bundan bıkıp bir kenara atma durumu olacak mı?
Gün boyu yemeğin içinde bulunan aşçı, yemek yemekten bıkmayıp mideyi dahada büyütüp işletiyorsa, ona benzer olan şehvette gelişip içinden çıkılmaz bir hale gelebilir.
Bu gibi gelebilir olabilirlere noktayı koyacak olan deneylerdir. Birden çok deney.
Aynı ayküye sahip ve aynı yaşam koşulları içinde olan bir toplumun içinde iki farklı sınıflarla deneyler yapılabilir.

Bir bölümünü şehvetten uzak tutucu argümanlara tabi tutarak, bir bölümünede hiç bir engel koymadan yönelimi tamamen serbest bırakarak aynı konular ve derecede dersler verip başarı oranları karşılaştırılabilir.

Gelişim ve ilerleyişin hangi yol ile daha mümkün ve sağlıklı olacağı netleşecektir.

Eldeki gelişim miktarı hangi yolun eseri acaba..? Cevap için gelişmişliğe katkı vermiş tüm yolların şimdiye kadarki halleri mercek altına alınabilir.
Gelişim göstermiş ve göstermemiş her bölgedeki vücut yapılarının şehvet derecelerini araştırmakda sonuç verecektir.
İklim yapısı gibi elde olmayan sebeplerden dolayı derece farkı olabilir. Yüksek dereceli olanların düşük gelişim göstermeleri, şehvetin gelişime engel oluşunu beyan eder.
Bu yüksek dozlu şehvete engeller koymak, yaşamın zorunlu diğer ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için bir gereklilik olmuştur.

Deneysel ve mevcut durumların araştırılması sonucunda gerekirse askerlere verildiği gibi öğrencilere de şehvet düşürücü tavsiye edilebilir. Dünyanın sağlıklı geleceği onların pozitif yoldaki başarılarına bağlıdır.
Bulunacak çareler mesafe almışlar için faydasız olsada, yeni gelecek nesiller için faydalı olabilir.

TAVSİYE EDİLMEYEN FARKINDALIK İÇERİKLİ BİR ALTERNATİF.
Tiryakisi olanlar için benzer bir alternatif daha vardır.
Üreme tohumlarıyla içten kaşınmak yerine, cildin kaşınmasını sağlayacak bir organizmayla dıştan kaşınmak, daha fazla rahatlama durumu yaşatacaktır.
Sırtı kaşıyacak biri, vereceği hazdan dolayı kişinin vazgeçmez aşkı anlamında olacak.
Dış uyuzluğun vereceği haz boyutu, iç uyuzluğun verdiği hazdan daha pek ve daha uzun süreli olacak.
Buda bir çeşit sarhoşluk olur. 
Netice olarak hangi tür sarhoşluk olursa olsun, hiç biri yaşam direksiyonunda bulunma ehliyeti almaz. Para ve mal mülk sarhoşluğu dahil.
Hayat akışı, ilerleyen bir araçla aynıdır.
Ortamların gidişat olarak verdiği endişe, yaşam direksiyonuna geçmesi için uyuz olmayan birinin bulunamayacak hale varmalarıdır. Bu yöne doğru hızla bir gidiş söz konusudur.

SARHOŞLUK 
Sarhoşluk demek, şuursuzluk demektir.
Ser/baş hoşluk, kendisi için şuuru zedelemeye dönüktür. Çünkü şuur, ser'i/baş'ı çalıştırmakla yoran bir varlıktır.

Kaşıntının giderilmesi, giderilmesi gereken diğer tüm sorunların yerine temsili olarak geçer. Kaşınma rahatlığı, o sorunların giderilme rahatlığının yerine geçer.
Yaşamın varsayımsal sahte bir versiyonu...
Mutluluk için eşeğini kaybetip onu tekrar bulmaya benzer bir patinaj mutluluğu söz konusu olur. Boşa harcanan enerji, ikinci bir eşek edinmeyi sağlayacak olan enerjidir.
İnsanlık, dünyayı onunla habire yıkıp inşa ettiği enerji, onunla uzayda ikinci bir dünya inşa edebilecek enerjidir.

Para ve benzeri bencillikler için her türlü hile yoluna başvurmayı sağlayan etken, o yolun sarhoşluğu tarafından zedelenmiş şuurdur.
Sarhoşluk, şuuru tam olarak devre dışı bırakmak yerine, kandırma islerinde araç olarak kullanmak için kısmen esaret altında tutar.
Zedeli esir şuurla imkanlar sağlayıp o imkanlaralada kuytusunda şuuru tamamen devre dışı bırakma hazlarını yaşamayı güder.

Ekmek su temin zorluğu yükseldiği derecede şuura olan ihtiyaç da yükselmektedir.
Keyifle uğraşan ile ev bark işleri ile uğraşanlar arasında hangisi psikyatristik olduğunu psikyatristler daha iyi bilirler.

DÜNYAYA KARŞI KİŞİSEL SORUMLULUĞU GÖREBİLMEK İÇİN GEREKLİ OLAN FARKİNDALIKLAR
Dünya taşıyıcısı şuurun, devre dışı olmaya doğru giden yollara girmemesi için gereklilik, dünya içinde ve dünyayı bağlı olarak dışarda bulunan herkese, kendinden birşeyler sıkarak kısarak yanlış gidişata doğru önleyici görevler yükler.
Dünyanın var oluş yada yok oluş durumları, onunla yaşamını temin eden herkesin kişisel ve toplumsal yaşayış tercihleriyle bağlantılıdır.

Bazı çıkış ve iniş süreçleri yüzlerce ve binlerce yıl sürebilmektedir. Zararsız ve hatta faydalı gibi görünen bazı vaziyetler, aslında bazı çıkışları inişe geçiren vaziyetler olabilirler. Süreçlerin uzunluğu, neticeleri nesillere görünmez kılabilmektedir. İsabetli tahmin ve kanaatlerde bulunmak, uzun süreçlere dair yaşamlarıda kaale almakla mümkündür.
ÇAĞRI 
Tüm insanlığa dönük çağrılarda bulunan çağrı dağın bir söylemi var mı bakalım.
ÇAĞRI DAĞINDAN İNSANLIĞA SESLENİŞ 6 
Ey insanlar..! Sizleri görmüyor duymuyor değilim. Gelişim ve gidişimlerinizi sizden daha iyi görebildiğime benzer beyanatlarda bulunmuştum.
Doğru çözüm ve tespitlerde bulunabilirsiniz ancak, onları uygulamaya geçirme noktasında bensiz yapamazsınız. Neden? Çünkü, biriniz yapar diğeri yapmaz olduğu zaman, çözümleriniz bozuluma uğrar.
Haliniz, aynı yolda yürüyebilecek durumuda olduğunuzu göstermiyor.
Güç ve yetkiyi bana verdiğiniz zaman, hepiniz toplu selamet kurallarına tabi olacaksınız.

Her toplum, ülke yada çeşitli birleşik yapılar, mevcut durumda olduğu gibi kendi sosyal ve ekonomik durumlarından sorumlu olmaya devam edecekler.
Bende bulunacak olan meclisiniz, sorumluluklarınızı denetleyecek ve hepinizin güveliğinden sorumlu tek merci olacak.

Çocuk kutuplu dünya çok çetinli savaşlar demektir.
Dünyanın bütünsel refahını baz alan adil ve dünyayı bir vücut olarak görecek bir baş olmazsa, denge ve düzenizi uzun vadelerde sağlayamazsınız.
Baş meclis, sorunlarınızın detaylarına inerek, gereken çözümleri bulup uygulamaya koyduracaktır. Gereklilik yasasını topyekün  selamet yolunda kullanacaktır.
Yeni bir büyük küresel savaşa doğru olan kaşımalarınızı bırakıp önerilerimi deneyebilirsiniz.
Şayet önerilerimde bir yanılgı çıkarsa, kendi bildiğiniz yolda kaldığız yerden devam ederseniz.
Güç devretme işi birden değil, uzun bir zamana yayılı şekilde verimli sonuçlar görüle görüle yüzdelere dayalı olarak kısım kısım olacak.

Burada hepinizin ortak malı olacak olan bir uzay yolu çalışması için, yine hepinizin ortak malı olarak bir geri dönüşüm fabrikası kuracağım.
Başlangıçta kullanım dışı kalacak olan silahları buraya göndereceksiniz.
Daha sonra yolun izlenme yöntemlerini çalışmalarınız ve buna dönük oluşacak olan istek ile sevginiz belirleyecek.

Not: her şey bir hayal ile başlıyorsa, daha iyi bir dünyayı hayal etmeye başlayabiliriz.
Başlamak dileğiyle...



Anahtar Kelimeler: DEPREM DERSLERİ
  • BIST 100

    9389,62%-0,33
  • DOLAR

    34,42% 0,30
  • EURO

    36,28% 0,16
  • GRAM ALTIN

    2837,38% 0,12
  • Ç. ALTIN

    4783,49% 0,66

Egazete


  • Pazar 9.3 ° / -0.5 ° Güneşli
  • Pazartesi 5.9 ° / 1.9 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Salı 6.1 ° / 1.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

17.11.2024

  • İMSAK 05:21
  • GÜNEŞ 06:48
  • ÖĞLE 11:58
  • İKİNDİ 14:34
  • AKŞAM 16:58
  • YATSI 18:19