Denetimli Serbestlik Sisteminin 20. Yılı Dolayısıyla Bilinçlendirme Semineri Düzenlendi

Doğubayazıt Gazetesi

Eğitim 17.10.2025 17:24:00 0
Denetimli Serbestlik Sisteminin 20. Yılı Dolayısıyla Bilinçlendirme Semineri Düzenlendi

     Denetimli Serbestlik Sisteminin 20. yılı dolayısıyla, sistemin tanıtılması ve gençlerin bağımlılığa karşı farkındalığının artırılması amacıyla Ahmed-i Hani Meslek Yüksekokulu’nda bir seminer gerçekleştirildi.

     Seminer, Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından gönüllüler ve paydaş kamu kurumlarının iş birliğiyle düzenlendi. Programda, özellikle genç bireylerin madde, teknoloji ve çeşitli bağımlılık türlerine karşı bilinçlenmesi hedeflendi.

     Katılımcılara denetimli serbestlik uygulamalarının toplumsal faydaları, bireylerin yeniden topluma kazandırılması sürecindeki önemi ve gönüllülük faaliyetlerinin katkısı hakkında bilgilendirmeler yapıldı.

     Etkinlik, kurumlar arası dayanışmanın ve toplum yararına yürütülen çalışmaların önemini bir kez daha ortaya koydu.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33