DENETİMLİ SERBESTLİK MÜDÜRLÜĞÜ’NDE ENERJİ TASARRUFU SEMİNERİ DÜZENLENDİ

Doğubayazıt Gazetesi

Güncel 13.01.2026 17:03:00 0
DENETİMLİ SERBESTLİK MÜDÜRLÜĞÜ’NDE ENERJİ TASARRUFU SEMİNERİ DÜZENLENDİ

Doğubayazıt Denetimli Serbestlik Müdürlüğü bünyesinde, Enerji Tasarrufu ve Verimliliği Günü kapsamında farkındalık oluşturmak amacıyla bilgilendirici bir seminer gerçekleştirildi.

Düzenlenen seminerde; enerjinin bilinçli kullanımı, günlük yaşamda alınabilecek basit tasarruf önlemleri, enerji verimliliğinin çevreye ve ekonomiye sağladığı katkılar ile gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmanın önemi ele alındı.

Katılımcılara, enerji tasarrufunun yalnızca bireysel bir tercih değil, aynı zamanda toplumsal bir sorumluluk olduğu vurgulandı. Küçük adımların büyük farklar oluşturabileceğine dikkat çekilen seminerde, sürdürülebilir bir gelecek için herkesin üzerine düşen görevi yerine getirmesi gerektiği ifade edildi.

Gerçekleştirilen bu farkındalık çalışmasının, çevre bilincinin artırılmasına ve enerji verimliliği konusunda toplumsal duyarlılığın güçlenmesine katkı sağlaması hedefleniyor.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33