İlginizi Çekebilir
DALBAHÇE KÖYÜ’NDE SU ÇİLESİ BİTMİYOR
Doğubayazıt Gazetesi
Doğubayazıt’a bağlı Dalbahçe Köyü’nde yaşayan vatandaşların su sorunu devam ediyor. Köyde yeterli su kaynağı bulunmasına rağmen, halk kendi sularını kullanamıyor. Özellikle çiftçiler, sulama yapamamanın tarımsal üretimi olumsuz etkilediğini belirterek susuzluktan dolayı perişan olduklarını dile getirdi.
Köy sakinleri, “Artık bizler de sularımız kesilmeden sudan faydalanmak istiyoruz. Bu sorun bir an önce çözüme kavuşturulmalı” diyerek yetkililere çağrıda bulundu.
Vatandaşlar, hem tarımsal üretimin hem de günlük yaşamın su kesintileri nedeniyle zorlaştığını ifade ederek kalıcı bir çözüm beklediklerini vurguladı.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,01% 0,33
-
GRAM ALTIN
6025,19% 0,77
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




