İlginizi Çekebilir
ÇÖPLER TORBAYA GİRİYOR
Galiba Doğubayazıt Modernleşiyor
Haber: Atilla KOÇ
Doğubayazıt Belediyesi açıkta çöp bulundurmayı yasakladı. Vatandaşlar çöplerini çöp torbalarına koyduktan sonra çöp konteynerlerine yada toplama yerlerine bırakabilecekler.
Çöplerin torbalarda toplanması uygulaması ilk olarak başlıyor. Belediyenin bu kararı vatandaşlara duyuruldu. Uygulamanın ilk olması sebebiyle vatandaşlara çöp torbaları da dağıtıldı. Öte yandan vatandaşların önemli bir kısmı bu uygulamayı benimsemiş bulunuyor.
Çöplerin torbalara konulmasının daha iyi olduğunu ifade eden vatandaşlar, ?keşke bu uygulama yada mecburiyet daha önce getirilseydi. Çünkü diğer şekil çöpler etrafa dağılıyordu. Dolayısıyla her tarafa mikrop yayılabiliyordu. Bu şekilde olunca hem toplanması kolay olur hem de çevreye verilen zarar azalır? dediler.
Anahtar Kelimeler:
Galiba Doğubayazıt Modernleşiyor
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




