İlginizi Çekebilir
ÇOBANLAR SICAKTAN BUNALAN MANDALARI NEHİRDE SERİNLETİYOR
HASKÖY İLÇESİNDE ÇOBANLAR, SICAK HAVADAN BUNALAN MANDALARI NEHİRDE SERİNLETMEYE ÇALIŞIYOR.
Burada yaklaşık 2 saat nehirde yıkanan mandalar, daha sonra çobanlar tarafından yeniden meralara götürülüyor.
Çobanlardan İsmail Tayova, mandaları, sıcaktan etkilenmemeleri için her gün Karasu Nehri'ne getirdiklerini söyledi.
Mandaların sıcağa dayanamadığını anlatan Tayova, "Burada iki saat suda kalıyorlar. Biz de o sırada yemeğimizi yiyoruz, çayımızı içiyoruz. Mandalar serinlendikten sonra tekrar meralarda otlatıyoruz. Akşam olunca da eve götürüyorum. Mandaların suda serinlemesi süt verimini artırıyor. Suda temizlendikleri için sağımları da kolay oluyor." diye konuştu.(aa)
-
BIST 100
17858,52%-0,14
-
DOLAR
46,62% 0,12
-
EURO
53,21% 0,28
-
GRAM ALTIN
6065,16% 0,61
-
Ç. ALTIN
9745,13% 0,90
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




