ÇİĞ SÜT DESTEĞİ 1 LİRAYA YÜKSELTİLDİ

Tarım ve Orman Bakanlığı, çiğ sütte litre başına 20 kuruş olan destekleme ödemesinin 1 Mart itibarıyla 1 liraya yükseltildiğini açıkladı.

Magazin 19.03.2022 16:50:00 0
ÇİĞ SÜT DESTEĞİ 1 LİRAYA YÜKSELTİLDİ

Tarım ve Orman Bakanlığı'nın Twitter hesabı üzerinden yapılan paylaşımda, çiğ süt desteğindeki düzenlemeye ilişkin bilgi verildi.
Paylaşımda, şunlar kaydedildi:
"Çiğ sütte litre başı 20 kuruş destekleme ödemesini, artan üretim maliyetleri ve sürdürülebilirliğin korunması amacıyla 1 Mart'tan itibaren geçerli olmak üzere 1 liraya çıkarıyoruz. Çiğ süt desteği üçer aylık dönemler halinde yeniden değerlendirilecektir. Üreticilerimize hayırlı olsun."

Anahtar Kelimeler: DESTEĞİ LİRAYA YÜKSELTİLDİ
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33