ÇİFTÇİLER HAYVAN SÜRÜLERİNİ YÜKSEKTEKİ OTLAKLARA ÇIKARMAYA BAŞLADI

DOĞANIN YEŞERDİĞİ IĞDIR'DA, ÇİFTÇİLER HAYVANLARINI YÜKSEK KESİMLERE ÇIKARMAYA BAŞLADI.

Bilim-Sanat-Kültür 21.05.2022 11:57:00 0
ÇİFTÇİLER HAYVAN SÜRÜLERİNİ YÜKSEKTEKİ OTLAKLARA ÇIKARMAYA BAŞLADI

Yaklaşık 1 milyon 500 bin büyük ve küçükbaş hayvanın bulunduğu kentte, çiftçiler yaz sezonu için yaylalara yerleşmeye hazırlanıyor.

Otlakların yeşerdiği Aras Dağları'nın yolunu tutan çiftçiler, sürüleriyle günler süren yürüyüşün ardından bölgedeki yaylalara ulaşacak.

Yayla yolunda dağları, tepeleri aşan çiftçiler, ilkbahar dönemindeki yağışlar nedeniyle verimli bir sezon geçirmeyi bekliyor.(aa)

 

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,60% 0,11
  • EURO

    53,03% 0,00
  • GRAM ALTIN

    6006,04% -0,37
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33