ÇEVRE YOLUNDA KİRLİLİK DEVAM EDİYOR: DUYARSIZLIK TEMİZLİĞİ GÖLGEDE BIRAKIYOR

Haber: Dengi Çelik

Yaşam 1.11.2025 17:30:00 0
ÇEVRE YOLUNDA KİRLİLİK DEVAM EDİYOR: DUYARSIZLIK TEMİZLİĞİ GÖLGEDE BIRAKIYOR

Doğubayazıt Belediyesi, her defasında çevre yolunda temizlik çalışmalarını titizlikle yürütmesine rağmen, ne yazık ki bu bölge kısa sürede yeniden çöplerle doluyor.

Belediye sınırları içerisinde olmamasına rağmen çevre yolunun temizliği için özveriyle çalışan ekiplerin çabası, bazı vatandaşların ve sürücülerin duyarsız davranışları nedeniyle gölgede kalıyor.

     Yol kenarlarına gelişigüzel atılan plastikler, yiyecek ambalajları ve evsel atıklar, hem çevre kirliliğine hem de kötü görüntülere neden oluyor.

     Doğubayazıt’ın temiz ve yaşanabilir bir kent olabilmesi için sadece belediye ekiplerinin değil, her vatandaşın sorumluluk bilinciyle hareket etmesi gerekiyor.

     Doğubayazıt Gazetesi olarak, tüm hemşehrilerimizi bu konuda daha duyarlı, hassas ve özverili olmaya davet ediyoruz.

    Unutmayalım; temiz bir Doğubayazıt, hepimizin ortak sorumluluğudur.

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33