İlginizi Çekebilir
Çataklı öğrencilerden güreş müsabakalarında çifte başarı
Van’da gerçekleştirilen Okul Sporları Gençler Güreş İl Birinciliği müsabakalarında Çatak Muhammet Sait Aydın Anadolu Lisesi öğrencileri hem bireysel hem de takım kategorilerinde önemli başarılar elde etti.
Müsabakalarda Nur Nora Solmaz ve Dicle Örek kendi sıkletlerinde birincilik kürsüsüne çıkarak altın madalyanın sahibi oldu. Ecrin Balka ikinci olurken, Asya Tamara Evrim ise üçüncülük derecesi elde etti. Sporcuların kazandığı derecelerle birlikte Çatak Muhammet Sait Aydın Anadolu Lisesi Güreş Takımı toplam puanlamada rakiplerini geride bırakarak takım halinde Van il şampiyonu olmayı başardı.
Başarılarıyla dikkat çeken öğrencilerin ilerleyen süreçte yapılacak Türkiye şampiyonasına katılmaları halinde Van ilini temsil edecekleri belirtildi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Hamdi İnan, öğrencilerin elde ettiği başarının hem ilçe hem de okul için gurur verici olduğunu belirterek sporcuları tebrik etti.iha

Anahtar Kelimeler:
Çataklı
öğrencilerden
güreş
müsabakalarında
çifte
başarı
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,95% 0,25
-
GRAM ALTIN
5946,03% -0,56
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




