BİTMEYEN GÜMRÜK ÇİLESİ

GÜRBULAK GÜMRÜĞÜNDE KANUNSUZ BEKLETME KRİZİ, KEYFİ UYGULAMALAR, ESNAFA ZULÜM EDİLİYOR

Güncel 27.11.2024 15:53:00 0
BİTMEYEN GÜMRÜK ÇİLESİ

Doğubayazıt’ta iç gümrükte 3 ay bekleyen araçların olduğunu iddia eden vatandaşlar, “şöyle izah etmek daha doğrudur,  günde 100 dolar bekleme ücreti veriyorlar, günlük 1 araç karışık eşya boşaltıyor, oradaki yetkililer kendilerince sistem çıkarmış,

 1 kalem 2 kalem ve 3 kalem malları hemen getirip boşaltıyorlar, ama 3 kalemde fazla eşyaları da bekletiyorlar, keyfi yapılan bir şey, Türkiye tarafına geçtiği zaman 4 ay veya 5 ay bekletiliyor,  böyle bir düzenlisizlik nerede var? Bu bir zulümdür, bilerek insanlara zarar veriyorlar, kasti yapılan bir uygulamaya birilerinin dur demesi gerekiyor” dediler.

Anahtar Kelimeler: BİTMEYEN GÜMRÜK ÇİLESİ
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33