İlginizi Çekebilir
BİR ZAMANLAR DOĞUBAYAZIT’TA TRAFİK IŞIKLARI VARDI
DOĞUBAYAZIT`TA SİNYALİZASYON ŞEBEKESİ YOK OLDU
Nezir ÇELİK
Yaklaşık 10 yıl önce yapılan ve ilçedeki trafiğin düzenli yapılmasını sağlayan sinyalizasyon artık yok. Sadece gazetede arşivlerimizde fotoğrafı var hepsi bu.
O dönemde Trafik ışıklarının sönmesi yetkililerin dikkatini çekmeyince de Doğubayazıt’ta sinyalizasyonlara gerek olmamış olacak ki kaldırıldı. Sadece çevre yolunda trafik ışıklarını görmek mümkün.
Özellikle halk arasında inzibat köprüsü olarak adlandırılan kavşakta gün ortasında ve akşam saatlerinde geçiş adeta olanaksız. Vatandaşlar bu gibi noktalarda büyük sıkıntılar yaşıyorlar. Başka yerlerde ışık olmasa bile düzenlemelerin memurlar tarafından yapıldığını söyleyen vatandaşlar, “Doğubayazıt’ta o da yapılmıyor. Trafiğin yoğun olduğu bölgelere trafik memurları görevlendirilebilir. Bu bile yapılmıyor. Bu keşmekeşlik ilçenin imajını olumsuz etkiliyor” dediler.
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




