BİR ZAMANLAR DOĞUBAYAZIT’TA KAYNAK SUYU VARDI, ARTIK NE KAYNAK KALDI NEDE DOĞAL,

ARTIK DİYADİNLİLER DOĞAL SU İÇİN KUYRUKTA

Bilim-Sanat-Kültür 25.07.2023 17:40:00 0
BİR ZAMANLAR DOĞUBAYAZIT’TA KAYNAK SUYU VARDI, ARTIK NE KAYNAK KALDI NEDE DOĞAL,

Nezir ÇELİK

         Doğubayazıt’ta su kaynaklarının her geçen gün daha da kirlenmesi vatandaşların musluk sularına güveni her geçen gün azalıyor. Geçtiğimiz yıllarda olanağı olan hemşerilerimiz Yukarı Bayazıt’taki  Abdigor Suyundan içme sularını temin ediyorlardı, oda artık kalmadı.

         Arabası olan vatandaşlar vakti zamanında vakit bulduklarında damacanlarla gidip kendilerine su getiriyorlardı. Öyle ki çoğu zaman Abdigör Çeşmesinin başında uzun kuyruklar da oluşuyordu.

Şimdi komşu Diyadin ilçemiz şehir merkezinde tam da belediyenin yanında bulunan kaynak suyundan faydalanıyor.

Her geçen gün Komşu Diyadin ilçemiz hep önümüzde ilerliyor.

Ne diyelim oranın yönetimini kutluyoruz.

 



 

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33