İlginizi Çekebilir
BİR ZAMANLAR DOĞUBAYAZIT’TA KAYNAK SUYU VARDI, ARTIK NE KAYNAK KALDI NEDE DOĞAL,
ARTIK DİYADİNLİLER DOĞAL SU İÇİN KUYRUKTA
Nezir ÇELİK
Doğubayazıt’ta su kaynaklarının her geçen gün daha da kirlenmesi vatandaşların musluk sularına güveni her geçen gün azalıyor. Geçtiğimiz yıllarda olanağı olan hemşerilerimiz Yukarı Bayazıt’taki Abdigor Suyundan içme sularını temin ediyorlardı, oda artık kalmadı.
Arabası olan vatandaşlar vakti zamanında vakit bulduklarında damacanlarla gidip kendilerine su getiriyorlardı. Öyle ki çoğu zaman Abdigör Çeşmesinin başında uzun kuyruklar da oluşuyordu.
Şimdi komşu Diyadin ilçemiz şehir merkezinde tam da belediyenin yanında bulunan kaynak suyundan faydalanıyor.
Her geçen gün Komşu Diyadin ilçemiz hep önümüzde ilerliyor.
Ne diyelim oranın yönetimini kutluyoruz.

-
BIST 100
18160,58%1,10
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,92% 0,14
-
GRAM ALTIN
5963,30% -0,27
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




