İlginizi Çekebilir
Belediyenin 23 Milyon Borcu 6 Milyon Alacağı Var
BELEDİYE BAŞKANINDAN GAZETEMİZE AÇIKLAMALAR
Haber: NEZİR ÇELİK
Doğu Beyazıt Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz görevdeki son açıklamasını yaptı. Başkan Korkmaz Doğu Beyazıt Belediyesinin kendi döneminde 120 milyon liralık yatırım yaptığını, geçen belediye yönetiminden devralınan borçların tamamen ödendiğini söyledi.
Gazetemize açıklamalarda bulunan başkan Korkmaz, maliye, SGK ve müteahhitlere toplam 23 milyon dolayında borçları bulunduğunu, yapılan yatırımların önümüzdeki bahar aylarından itibaren tamamlanarak halkın istifadesine sunulacağını söyledi.
Halen bölgede en ucuz suyu kendilerinin sağladığını söyleyen başkan Canan Korkmaz bu rağmen su tahsilatında tam randıman alamadıklarını, halen su ve emlak vergisinden toplam 6 milyon dolayında alacaklarının olduğunu ifade etti.
Abdulbari Gozal tarafından yapılacak parkın imar işlemlerinin tamamlandığını da ifade eden Korkmaz, Abdulbari Gozal Caddesi ile Hüsnü Özyeğin Caddesinin de önümüzdeki inşaat mevsiminde Karayolları ile birlikte düzenlenip asfaltlanacağını sözlerine ekledi.
-
BIST 100
17860,32%-0,57
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,35
-
GRAM ALTIN
5999,55% 0,34
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




