BELEDİYEDEN DENETİM

Belediye Zabıta Ekibinden Covid-19 Denetimi

Yaşam 9.10.2020 11:27:00 0
BELEDİYEDEN DENETİM

Haber. Refika ÇELİK

Belediyeye bağlı Zabıta Müdürlüğü tarafından yeni tip corona virüs (COVİD-19) hastalığı denetimleri yapıldı.

İlçede umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinin yanı sıra, fırın, restoran ve büfe gibi işletmeler de denetlendi.

Doğubayazıt Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ve belediye bünyesinde hizmet veren Ziraat Mühendisi tarafından ilçedeki umuma açık yerlerde yeni tip corona virüs (COVİD-19) denetimleri yapıldı. Denetimlerde hijyen, sosyal mesafe ve maske kurallarına uyulup uyulmadığı belirlenirken, bu kurallara uymayan işyerlerine uyarı verildi. 

Zabıta ekiplerinin halk sağlığını korumak için denetimlerini aralıksız sürdüreceklerini belirttiler.

Anahtar Kelimeler: BELEDİYEDEN DENETİM
  • BIST 100

    17885,54%0,01
  • DOLAR

    46,54% -0,02
  • EURO

    53,20% 0,27
  • GRAM ALTIN

    6058,83% 0,51
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,72

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33