BELEDİYE`DEN KIŞ TEMİZLİĞİNE DEVAM

Doğubayazıt Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü yağan kar sonucu yol oluklarında biriken buzları temizleme çalışması başlattı.

Güncel 25.01.2013 08:28:05 0
BELEDİYE`DEN KIŞ TEMİZLİĞİNE DEVAM

Doğubayazıt Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü yol oluklarında oluşan buz kütlelerini temizleyerek yaya ulaşımının rahat sağlamasına yönelik çalışma başlattı. Çarşı Caddesinde başlayan temizlik çalışması hummalı bir şekilde sürmekte.
Buz kütlelerini iş makineleriyle ilçe dışına çıkartarak cadde temiz bir görünüme kavuştu. Çalışmaları Daimi Meclis Üyesi İbrahim Koçak ve Meclis Üyesi Salih Ersingül yerinde denetledi. Çarşı merkezindeki tüm caddelerin temizleneceğini belirten Daimi Meclis Üyesi İbrahim Koçak, yurttaşların rahat ulaşım sağlaması için çalıştıklarını belirtti

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33