İlginizi Çekebilir
BELEDİYE HİZMETLERİNDEN DOĞUBAYAZIT OTOGARI DA AYNI ŞEKİLDE KESİNTİSİZ YARARLANIYOR
Haber. Refika ÇELİK
BELEDİYE BAŞKANI YILDIZ ACAR’A MEMNUNİYETLERİNİ DİLE GETİRDİLER
Otogar esnafı, Doğubayazıt belediyesinin yönetiminden memnun kaldıklarını ve bu yönetim anlayışının otogara da uygulanmasını dile getirerek, oy birliği ile karar verdiği ve yönetiminin tekrardan Doğubayazıt belediyesine geçmesi ile Doğubayazıt otogarı kendini yeniden göstermeye başladı.
Her koşulda vatandaşın ve esnafın yanında olan Belediye Başkanı Yıldız Acar, esnafla yeniden toplantı alarak talep ve şikayetleri dinledi.
Başkan Acar, “Otogar esnafımız için elimizden ne geliyorsa yapacağımızdan kimsenin kuşkusu olmasın” dedi.
Anahtar Kelimeler:
BELEDİYE
HİZMETLERİNDEN
DOĞUBAYAZIT
OTOGARI
ŞEKİLDE
KESİNTİSİZ
YARARLANIYOR
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 0,00
-
Ç. ALTIN
9878,51% 0,00
Egazete
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
29.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:36
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




