Belediye Zabıta Biriminin Dilencilerle Mücadelesi

.

Güncel 1.05.2018 23:52:22 0
Belediye Zabıta Biriminin Dilencilerle Mücadelesi

Haber : Refika Çelik

Doğubayazıt İlçe merkezine genellikle şehir dışından gelip halkın manevi duygularını sömüren dilenciler Zabıta ekiplerinin rutin olarak düzenlediği operasyonlarla yakalanıp memleketlerine gönderiliyorlar.

Özellikle cami, ilçe merkezi ve dörtyol kaşağı gibi halkın işlek kalabalık olduğu yerleri mesken tutan dilencilere ekiplerin istikrarlı çalışması fırsat vermiyor. Zabıta Müdürü Yaşar Tanrıkulu; ?Halkımızın bu  insanlara karşı dikkatli olmaları bu tür olumsuzluklarla karşılaştıklarında 153 ALO ZABITA´yı arayarak ihbar etmelerini? dedi.

Dilenciliği meslek haline getiren kişilere 5326 Sayılı Kabahatler Kanununun 33. Maddesine istinaden para cezası uygulandı ve şehir dışından gelenler evlerine gönderildi?

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,02
  • GRAM ALTIN

    6041,07% 0,21
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33