İlginizi Çekebilir
BELEDİYE İŞİ ÇOK SIKI TUTUYOR, ESNAFLAR UYARILIYOR
İftardan sonra esnafların yaya yolunu işgal etmemeleri konusunda uyarıldı
DOĞUBAYAZIT GAZETESİ
Doğubayazıt Belediye Eş Başkanı Av. Rohat Özbay, Zabıta Müdürü Fırat Alkan ve Esnaf temsilcisi Oktay Topçu ile İsmail Beşikçi caddesindeki esnaflarla toplantı düzenlendi.
İftardan sonra kahve, lokanta ve İnternet işletmecisi esnafların yaya yolunu işgal etmemeleri konusunda uyarılırken, uyarıya riayet etmeyen esnaflar hakkında cezai işlem yapılacağı bildirildi.
Belediye Eş başkanı Özbay, toplantıdaki amaçlarının; ilçemizdeki insanların iftardan sonra çarşı merkezinde daha rahat bir şekilde dolaşıp, dinlenmelerine yardımcı olmasından dolayı esnaflarla bir araya gelmeyi gerek duyduklarını belirterek ,?İftar sonrasında şehir merkezinde yoğun bir hareketlilik yaşanmakta. İşletme sahipleri yaya yolunu işgal ettiklerinden dolayı bize bir çok şikayet gelmektedir. Özellikle kadınlar tarafından yolda rahat yürüyemediklerinden dolayı şikayetler bize ulaşmakta. Tüm esnaflarımızın duyarlı olmasını ve yaya yolunu kapatmamalarını rica ediyoruz? dedi.

-
BIST 100
18348,68%0,11
-
DOLAR
46,45% 0,03
-
EURO
53,13% -0,31
-
GRAM ALTIN
6247,54% 0,69
-
Ç. ALTIN
10117,53% 0,31
Egazete
- Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
- Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
Ağrı
22.06.2026
- İMSAK 02:38
- GÜNEŞ 04:33
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:46
- YATSI 21:33




