Belediye Gençlerin Bu Talebine Sessiz Kalmamalı

GENÇLER ÜCRETSİZ İNTERNET İSTİYOR?

Eğitim 19.11.2016 10:37:33 0
Belediye Gençlerin Bu Talebine Sessiz Kalmamalı

Özellikle Lise Öğrencileri Talep Ediyor

Haber: Nezir ÇELİK

Teknolojinin olanaklarından yararlanmak amacıyla Doğubayazıtlı gençler, ücretsiz internet hizmeti istiyor. Teknoloji çağında bütün ödev ve iletişimlerini internet aracılığı ile yaptıklarını ifade eden gençler, internetin pahalı olması sebebiyle yeterince faydalanamadıklarını söylediler. 

Öğrenci harçlığı ile bu çağdaş hizmeti yeterince alamadıklarını söyleyen gençler, "bizim için önemli olan erişimdir. Ödevlerimizi, iş başvurularımızı, gerekli olan bilgileri ancak internet aracılığı ile yapabiliyoruz. Ancak ulaşımın pahalı olması sebebiyle bu çağdaş hizmetten yeterince yararlanamıyoruz. O bakımdan Doğubayazıt Belediyesi ilçe bazında bu hizmeti öğrenciler ve gençler için sağlamalıdır" diye konuştular.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33