BEKLENEN OTOGAR İHALESİ TAMAMLANDI

Doğubayazıt Belediyesi?nde Otogar ve Hat İşletme Sözleşmesi İmzalandı

Ekonomi 26.06.2013 11:19:55 0
BEKLENEN OTOGAR İHALESİ TAMAMLANDI
Haber: Halil Çaçanoğlu Doğubayazıt Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan ve Doğu Anadolu Bölgesinin en modern otogarı olarak bilinen ve birkaç kez ihaleye çıkarılarak işletmecisini bulamadığı Belediye Otogarının son ihalesi yapılarak işletmeci olarak Mehmet Eraslan?a verildi. Şehirlerarası otobüs terminalinin taraflar arasında yapılan işletme sözleşmesi ile imzalanarak böylece hizmete girmiş oldu. Önümüzde günlerde faaliyete girecek olan otogar böylece hizmet sunmuş olacak. Öte yandan ise, İlçedeki hat güzergah işletme sözleşmesi de imzalandı.
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33