BAYRAM ÖNCESİ GIDA DENETİMLERİ ARTIRILDI

Haber: Zelal İlhan

Sağlık 9.03.2026 21:07:00 0
BAYRAM ÖNCESİ GIDA DENETİMLERİ ARTIRILDI

Bayram öncesi gıda üretimi ve tüketiminde yaşanan yoğunluk nedeniyle Ağrı Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri denetimlerini sıklaştırdı. İl Müdürlüğü gıda kontrol görevlileri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, özellikle pide ve ekmek üretim yerleri, tatlı imalathaneleri, kasaplar, marketler ve toplu tüketim alanları mercek altına alındı.

Denetimlerde hijyen koşulları, ürünlerin son tüketim tarihleri ve muhafaza şartları titizlikle incelenirken, mevzuata aykırı faaliyet gösterdiği tespit edilen işletmelere gerekli idari işlemlerin uygulandığı bildirildi.

Ağrı Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, vatandaşların gıda ile ilgili karşılaştıkları olumsuzlukları ALO 174 Gıda Hattı üzerinden bildirebileceğini hatırlatarak, bu hattın aktif kullanımının gıda güvenilirliğine katkı sağladığını belirtti.

Yapılan açıklamada, tüketicilerin bilinçli davranmasının önemine dikkat çekilerek, “En iyi denetçi tüketicinin kendisidir” mesajına yer verildi.

 

Anahtar Kelimeler: BAYRAM ÖNCESİ DENETİMLERİ ARTIRILDI
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33