İlginizi Çekebilir
Bayazıt Kadın Futbol Takımımız Dostluk Maçında Beşiktaş´a Konuk Oldu
.
3. Ligi´de yeni sezon hazırlıklarına dostluk maçıyla Başlayan bayazıtspor Bu sezon Kadınlar 2.Futbol Ligi´nde mücadele edecek olan Beşiktaş ile birlikte sahada birlik-beraberlik örneği sergiledi.
Karşılaşma öncesinde her iki takım oyuncuları birlikte sahaya "Dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak her şey" yazılı pankart ile çıktı.
Beşiktaş´ta Gizem Işık, maçtan önce duygularını BJK TV´nin canlı yayınında şöyle açıkladı:
"Herkesin birbirini sevdiği, düşüncesine ve kimliğine saygı duyduğu huzurlu ve mutlu bir gelecek istiyoruz. Spor empati kurabilmek için iyi bir fırsat, biz buna öncülük ediyoruz ve tüm Türkiye´ye örnek olmasını diliyoruz."
Bayazıtspor´dan Mehtap duman da iyi bir karışlaşma dileğinde bulundu ve "Dostluk için geldik, barışı temsilen geldik" dedi.
Ağrı ili, Doğubayazıt ilçesinin takımı Bayazıtspor´u Çilekli Tesisleri´nde konuk eden siyah-beyazlılar
Müsabakada iyi bir oyun sergileyen bayazitspor Beşiktaş´ta Gamze Koçer (2) ve Gizem Gönüştaş´ın golleriyle sahadan 3-0 mağlup ayrıldı.
İkinci hazırlık maçı bayazıtspor Çarşamba saat 11:00 da Dudullu ile oynayacak...





-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




