İlginizi Çekebilir
BAŞKANLIK VAİZİ OLARAK GÖREV YAPAN MUSTAFA SADIKOĞLU’NDAN RAMAZAN SOHBETİ
Haber: Asım Ülgen
Doğubayazıt’ta Ramazan ayının manevi atmosferi camilerde düzenlenen programlarla yaşatılmaya devam ediyor. Doğubayazıt Müftülüğü’nde Başkanlık Vaizi olarak görev yapan Mustafa Sadıkoğlu, Mehmet Bayazıt Camii’nde vatandaşlarla bir araya gelerek Ramazan sohbeti gerçekleştirdi.

Programda Ramazan ayının fazileti, ibadet bilinci, birlik ve beraberliğin önemi ile manevi hayatın güçlendirilmesine yönelik önemli değerlendirmelerde bulunuldu. Cami cemaatinin ilgiyle takip ettiği sohbet programında, Ramazan ayının rahmet, bereket ve paylaşma ayı olduğuna vurgu yapıldı.

Yoğun katılımla gerçekleşen programın, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandığı öğrenildi. İlçede Ramazan ayı boyunca benzer sohbet ve irşat programlarının devam edeceği belirtildi.

-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




