Başkan Durak öğrencilerle iftar açtı

Ağrı’da Ramazan ayının manevi atmosferi, Dedeli Yatılı Bölge Ortaokulu’nda düzenlenen iftar programıyla paylaşıldı.

5.03.2026 20:04:00 0
Başkan Durak öğrencilerle iftar açtı

Okulun öğrencileri, öğretmenleri ve idarecileriyle birlikte gerçekleştirilen programda birlik ve beraberlik duyguları ön plana çıktı.

İftar programına Dedeli Belediye Başkanı Veysi Durak da katılarak öğrencilerle aynı sofrada iftar açtı. Belde başkanı, muhtarlar ve Yazı İşleri Müdürü’nün de yer aldığı programda Ramazan ayının paylaşma ve kardeşlik ruhu hep birlikte yaşandı.

Program sonunda, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiği vurgulanırken, emeği geçen herkese teşekkür edildi. Katılımcılar, Ramazan ayının manevi huzurunun eğitim camiası ve belde halkı arasındaki bağları daha da kuvvetlendirmesi temennisinde bulundu.iha

Başkan Durak öğrencilerle iftar açtı


 

Anahtar Kelimeler: Başkan Durak öğrencilerle iftar
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,93% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5960,79% -0,31
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33