BALIK GÖLÜNDE ŞENLİK

Ağrı Valiliğinin koordinasyonu ile kaymakamlıklar, belediyeler, kentteki sivil toplum kuruluşları, tarafından "Büyük Ağrı Buluşması Şenliği" düzenlendi.

Magazin 22.08.2013 16:31:01 0
BALIK GÖLÜNDE ŞENLİK

Taşlıçay ve Doğu Beyazıt ilçe sınırlarında bulunan ve Türkiye`nin en yüksek rakımlı gölü olan Balık Gölü`nde düzenlenen şenliğe Ağrı Valisi Dr. Mehmet Tekinarslan, Iğdır Valisi Ahmet Pek, AK Parti Milletvekilleri Kerim Yıldız ve Fatma Salman, Kaymakamlar, Vali Yardımcıları, İl ve ilçe Belediye Başkanları, Ağrı`da bulunan sivil toplum kuruluşlarının başkanları, kurum müdürleri, STK temsilcileri, ile vatandaşlar katıldı.
Vali Tekinarslan, konuşmasının ardından şenliğe gelen ailelerin çadırlarını ziyaret ederek, ikram edilen yöresel yemeklerin tadına baktı.
Şenlikte Iğdır Valisi Ahmet Pek, Ağrı Milletvekilleri Kerim Yıldız, Fatma Salman, ile Ağrı Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Alaattin Aslan`da birer konuşma yaptı.
Şenlik, yöresel yemeklerin yenilmesi, halk oyunları oynanması ve tekne gezintisinin ardından sona erdi.

Anahtar Kelimeler: BALIK GÖLÜNDE ŞENLİK
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,60% 0,11
  • EURO

    52,99% -0,09
  • GRAM ALTIN

    5988,11% -0,67
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33