BAĞIMLILIKLA MÜCADELEDE KURUMLAR BİR ARAYA GELDİ

Haber: Mehmet Cemil Baydar

Güncel 19.02.2026 17:07:00 0
BAĞIMLILIKLA MÜCADELEDE KURUMLAR BİR ARAYA GELDİ

Doğubayazıt’ta bağımlılıkla mücadele çalışmaları kapsamında 2026 Yılı Şubat Ayı Bağımlılık Üst Kurul Toplantısı, Kaymakam Murat Ekinci’nin başkanlığında gerçekleştirildi.

Halk Eğitimi Merkezi toplantı salonunda düzenlenen toplantıya, ilgili kurum amirleri ve kurul üyeleri katılım sağladı. Toplantıda; ilçede yürütülen bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirilirken, mevcut durum, kurumlar arası iş birliği ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.

Kaymakam Murat Ekinci, bağımlılıkla mücadelenin yalnızca bir kurumun değil, tüm paydaşların ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek, özellikle koruyucu ve önleyici çalışmaların önemine vurgu yaptı. Kurumlar arası koordinasyonun artırılması ve sahada daha etkin çalışmalar yürütülmesi yönünde görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantı, katılımcıların öneri ve değerlendirmelerinin ardından sona erdi.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33