BAĞIMLILIĞA DUR DE

DOĞUBAYAZIT BELEDİYESİ, OKULLARDA BAĞIMLILIKLA MÜCADELE SEMİNERLERİ DÜZENLİYOR

Sağlık 11.02.2025 16:29:00 0
BAĞIMLILIĞA DUR DE

Haber. Dengi ÇELİK

Gençleri bağımlılığın pençesinden korumak için harekete geçen Doğubayazıt Belediyesi, ilçedeki okullarda “BAĞIMLILIĞA DUR DE!” seminerleri düzenliyor.

 Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne bağlı Psikolojik danışman tarafından verilen seminerlerde, madde, teknoloji ve sigara bağımlılığının gençler üzerindeki yıkıcı etkileri anlatılıyor.

Belediye Eşbaşkanı Aygül Aşan, gençlerin sağlıklı bireyler olarak yetişmesi için bu tür farkındalık çalışmalarının önemine vurgu yaparak, “Bağımlılık, sadece bir alışkanlık değil; hayatı esir alan bir tuzaktır. Gençlerimizin bu tuzağa düşmemesi için elimizden geleni yapacağız.” dedi.

Anahtar Kelimeler: BAĞIMLILIĞA
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33