İlginizi Çekebilir
ATLAR SAHNEYE ÇIKINCA NALBANTCILIK YENİDEN BAŞLADI
Özellikle yolu bozuk yerleşim yerlerinde binek vasıtası olarak da kullanılmaktadır.
Haber. Emin TAYFUR
Uzun bir aradan sonra binek atlar yeniden piyasaya çıkmaya başladı. Atların yeniden ulaşımda kullanılmaya başlaması üzerine nalcılık da meslek olmaya başladı.
Daha önceleri taşıma aracı olarak kullanılan atlar şimdilerde de daha çok zevk için kullanılıyor. Geçmişte özellikle Doğubayazıt’ın kurtuluş bayramında mutlaka at yarışları yapılırdı. Dolayısıyla Doğubayazıt’ta çok ayıda at besleniyordu.
Bölgemizde atlar yarışlarda ve cirit oyunlarında kullanıldığı gibi özellikle yolu bozuk yerleşim yerlerinde binek vasıtası olarak da kullanılmaktadır.
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,94% 0,24
-
GRAM ALTIN
5974,56% -0,08
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




