ATIK SU KOLEKTÖR VE ŞEBEKE İNŞAATI ve KANALİZASYON ÇALIŞMALARI

Doğubayazıt Belediyesi tarafından Avrupa Birliğine (AB) sunulan

Yaşam 26.10.2014 08:00:54 0
ATIK SU KOLEKTÖR VE ŞEBEKE İNŞAATI ve KANALİZASYON ÇALIŞMALARI

Haber: NEZİR ÇELİK
Doğubayazıt Belediyesi tarafından Avrupa Birliğine (AB) sunulan ‘Doğubayazıt Atık Su Kolektör ve Şebeke İnşaatı’ projesinin ihalesi yapılıp sözleşmesi yılbaşından önce yapılacağı öğrenildi. Projenin finansmanını Belediye yüzde 8.25,Çevre ve Şehircilik Bakanlığı yüzde 6.75 ve AB yüzde 85’ini karşıladı.
Proje kapsamında 20 km kolektör hattı,33 km şebeke inşaatı ve ev bağlantıları gerçekleştirilecektir. Projenin yapım aşamasına ilişkin bilgilerin ilerleyen günlerde basın aracılığı ile açıklanılacağı öğrenildi.
KANALİZASYON ÇALIŞMALARI
Öte yandan Doğubayazıt Belediyesinin Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü tarafından şebekeler döşenmeye devam ediyor.
Yeni Mahallede Çevre Yolunda 100 metre şebeke çalışması 200`lük borular ekipler tarafından döşeniyor. Çalışmaları Eş Başkanı Delal Tekdemir yerinde inceleyerek denetledi. Uzun yıllardır kanalizasyonun olmadığını belirten mahalle sakinleri taleplerini dikkate alınarak çalışmanın başlamasını kendilerini memnun ettiklerini söylediler.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33