İlginizi Çekebilir
ARTIK DOĞUBAYAZIT´TA ÇÖP DAĞLARI OLMAYACAK?
Doğubayazıt´ta Katı Atık Aktarım İstasyonu hizmet vermeye başladı
Doğubayazıt ilçesinde yapımı tamamlanan Katı Atık Aktarım İstasyonu hizmet vermeye başladı.
Doğubayazıt Belediyesince 1 milyon 500 bin lira harcanarak ilçeye kazandırılan Katı Atık Aktarım İstasyonu ve bu istasyon için kullanılacak yeni araçlar için açılış töreni yapıldı.
Dualar eşliğinde yapılan açılışın ardından açıklamada bulunan Doğubayazıt Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Ulaş Akhan, belediye hizmetleri noktasında ilçeye ilkleri yaşatmaya devam ettiklerini söyledi.
Katı Atık Aktarım İstasyonu ile ilçenin çöp sorununun önemli ölçüde azalacağına dikkat çeken Akhan, şöyle konuştu:
"Belediye hizmetlerinde ilçemize ilkleri yaşatmaya devam ediyoruz. Toplam 1,5 milyon liraya mal olan tesisimiz ve araçlarımızla şehrin çöpünü Katı Atık Düzenli Depolama Tesislerine taşıyacağız. Artık ilçemizde çöp dağları olmayacak."(aa)



-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,36
-
GRAM ALTIN
6035,79% 0,94
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




