şarkıcı Doğuş ıshakpaşa sarayında klip çekti

şarkıcı Doğuş, yeni albümünün Gitme adlı şarkısına ıshakpaşa Sarayı nda klip çekti.

Bilim-Sanat-Kültür 8.03.2010 00:00:00 0
şarkıcı Doğuş ıshakpaşa sarayında klip çekti

şarkıcı Doğuş ıshakpaşa sarayında klip çekti


 şarkıcı Doğuş, yeni albümünün Gitme adlı şarkısına ıshakpaşa Sarayı nda klip çekti.


            Kırık Hançer isimli albümüyle hayranlarının karşısına çıkan şarkıcı Doğuş, albümdeki Gitme adlı şarkısına klip çekmek amacıyla Doğubayazıt a geldi.


Yapımcısının Ağrılı olmasından dolayı Doğubayazıt ı tercih ettiklerini belirten Doğuş, iki gün süren çekimlerde yöresel kıyafet giydi ve padişahın kızına aşık olan bir çobanı canlandırdı.


            Gazetecilerin, AK Parti tarafından hazırlanan ve kamuoyunda Demokratik Açılım olarak bilinen projeyle ilgili düşüncelerini sorması üzerine şarkıcı Doğuş, şöyle konuştu:


Ben kendimi sanat elçisi olarak görüyorum. Sayın Başbakanımızın deyimiyle toplumdan bir adım daha önde olmamız gerekiyorsa ve bizlerden ülkemiz adına katkıda bulunmamız isteniyorsa, bunu her zaman yapmaya hazırız. Doğu, batı fark etmez.


            Doğuş, Doğubayazıt taki tarihi ve doğal güzelliklere hayran kaldığını bildirerek, herkesin buraları görmesi gerektiğini ifade etti.


 



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17885,54%0,01
  • DOLAR

    46,54% -0,02
  • EURO

    53,20% 0,27
  • GRAM ALTIN

    6058,83% 0,51
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,72

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33