ARAS EDAŞ İŞÇİLERİNİN İMZA KAMPANYASI DEVAM EDİYOR

Doğubayazıt elektrik dağıtım şirketi bünyesinde taşeron firmaya bağlı olarak çalışan işçilerin başlattığı destek büyüyor ,

Güncel 12.02.2014 11:05:02 0
ARAS EDAŞ İŞÇİLERİNİN İMZA KAMPANYASI DEVAM EDİYOR

Doğubayazıt’ta ihaleyi alan elektrik dağıtım şirketi bünyesindeki taşeron firma tarafından işten çıkarılan 37 işçi, çadır kurup açlık grevine başlamışlardı.
İşçilerin onurlu direnişlerinin 5.gününde başlattıkları imza kampanyasına her kesimden büyük bir destek görmeye başladı.
Bir kısım muhtarlar mühürleri ile işçilerin başlattığı imza kampanyasına destek verirken,Doğubayazıt’ta bulunan BDP Muş Milletvekili Demir Çelik ve Ağrı BDP Eş Başkanı Mukaddes Kubilay’da işçileri ziyaret ederek imza kampanyasına katıldılar.

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33