Açık öğretim sınavları

Açık öğretim sınavlarına lise ve ortaokul öğrencileri katıldı.

26.01.2009 00:00:00 0
Açık öğretim sınavları

Açık öğretim sınavlarına lise ve ortaokul öğrencileri katıldı.


DOğUBAYAZIT?TA AÇIK ÖğRETıM SINAVLARI YAPILDI?


            Doğubayazıt 14 Nisan ılköğretim Okulunda gerçekleştirilen açık öğretim sınavlarına lise öğrencileri katıldı. Doğubayazıt Mehmet Akif Ersoy ılköğretim Okulunda ise açık öğretim sınavlarına ortaokul öğrencileri katıldı.


            Her iki sınava da gerek Ağrı merkez-ilçelerinden ve gerekse çevre il ve ilçelerinden öğrencilerin de katıldığı görüldü.


            Sınav saat: Cumartesi günü 10.00?da başladı. Öğrenciler sınav giriş belgeleri ile öğrenci kartlarıyla beraber giriş kapısında polis kontrolünden geçirilerek sınav odalarına alındılar. Sınav 12.30?da sona erdi.


            2. etap sınavı ise Pazar günü saat:14.00?ten başlayarak 16.30?a kadar devam etti. Ayrıca açık öğretim sınavları ise Pazar günü aynı saatlerde yapıldı.


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

29.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:36
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33