İlginizi Çekebilir
AHMED-İ HANİ MESLEK YÜKSEKOKUL MÜDÜRÜ M.SALİH YILDIRIM’DAN GAZETEMİZE ZİYARET
Doğubayazıt Gazetesi
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Ahmedi Hani Yüksekokul Müdürü Öğr. Gör. Dr. Mehmet Salih Yıldırım, Müdür Yardımcısı Öğretim görevlisi Mehmet Emin Atay ve ÖSYM Sorumlusu Mustafa Zeren, gazetemize nezaket ziyaretinde bulundular.
Yaklaşık iki hafta önce Müdürlük görevine başlayan Yüksekokul Müdürü Öğr. Gör. Dr. Mehmet Salih Yıldırım, okul hakkında düşüncelerini belirterek, “Yüksekokulumuz eğitim öğretime başladığı 2015 yılından itibaren binlerce öğrenciye ön lisans diploması vererek ülkemiz sanayisine ve sağlık sektörüne nitelikli ara kademe teknik eleman kazandırmaktadır. Yaklaşık 500 öğrencisiyle öğrenim faaliyetlerini sürdüren Yüksekokulumuzun amaçlarından biride bu sayıları arttırmak ve mezun ettiği teknikerleri sektörlerinde aranan kişiler haline getirmektir.
Yüksekokulumuz bölgede az rastlanan kampüsü ile; spor kompleksleri, 1400 kişilik açık hava amfi tiyatrosu, 1000 kişilik kapalı spor salonu, halı sahaları, 1000 kişilik yemekhanesi, 2000 kişilik derslik binası, çok amaçlı toplantı salonları, her programa özgü uygulama alanları, donanımlı son teknolojik amfileri ile uygulama mutfakları, tıbbi uygulama laboratuvarları ve kendi alanlarında yetişen etkin akademik personelleri ile öğrencilerimize çağın en modern ve uygulanabilir eğitimleri verilmektedir.” Dedi.
Yüksekokul müdürü M.SALİH YILDIRIM’a başarılar.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,54% 0,02
-
EURO
52,76% -0,17
-
GRAM ALTIN
6029,73% 0,02
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




