AĞRI'NIN ELEŞKİRT İLÇESİNDE YOLUN KARŞISINA GEÇMEK İSTERKEN AMBULANSIN ÇARPTIĞI KİŞİ AĞIR YARALANDI.

A.A. İDARESİNDEKİ AMBULANS, ELEŞKİRT OTOGAR IŞIKLI KAVŞAĞI'NDA YOLUN KARŞISINA GEÇMEYE ÇALIŞAN A.Y'YE ÇARPTI.

Yaşam 15.05.2024 21:29:00 0
AĞRI

Yaya, çarpmanın etkisiyle yol kenarına savrularak yaralandı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Ambulansla Eleşkirt Devlet Hastanesi'ne kaldırılan kişi, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.

A.Y'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi./(aa)

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33