AĞRI'DAN AFGANİSTAN UYRUKLU 136 DÜZENSİZ GÖÇMEN ÜLKELERİNE GÖNDERİLDİ

Türkiye'ye yasa dışı yollarla giriş yapan Afganistan uyruklu 136 düzensiz göçmen, Ağrı'dan ülkelerine gönderildi.

Güncel 23.11.2022 10:57:00 0
AĞRI

Ülke genelinde farklı tarihlerde kolluk birimlerince yakalanan ve İl Göç İdaresi Geri Gönderme Merkezleri'nde geçici süreyle barındırılan düzensiz göçmenlerin ülkelerine gönderilme işlemleri sürüyor.

Bu kapsamda, Ağrı Geri Gönderme Merkezi'nde kalan 136 düzensiz göçmen, jandarma ve kurum personeli eşliğinde minibüslere bindirilerek Ahmed-i Hani Havalimanı'na götürüldü.

Burada, jandarmanın oluşturduğu güvenlik koridorundan geçerek bekleme salonuna alınan düzensiz göçmenler, işlemlerinin ardından uçakla Afganistan'a gönderildi.(aa)

 

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33