AĞRI'DA "YERLİ MALI HAFTASI" KUTLANDI

Doğubayazıt Gazetesi

Magazin 19.12.2024 10:08:00 0
AĞRI

"Yerli Malı Haftası" dolayısıyla etkinlik düzenlendi.

Sarıkamış 29 Eylül İlköğretim Okulu'nda düzenlenen etkinlikte veliler ve öğretmenler tarafından hazırlanan yöresel lezzetler, katılımcılara ve öğrencilere ikram edildi.

Okul Müdürü Gülten Alkan, hafta kapsamında, yatırım ve Türk mallarının kullanımı hakkında bilinçli bir nesil yetiştirmeyi hedeflediklerini söyledi.

Sınıf öğretmeni Hilal Çitçi'nin organizesiyle düzenlenen program, öğrencilerin yaptığı Temur Ağa ve meyve gösterileriyle renklendi. Yüz boyama ekibi ve palyaçolar öğrencileri eğlendirdi, geleneksel lezzetler ikram edildi.

Etkinlik, Sarıkamış Gençlik Merkezi yöresel halk oyunları ekibinin sunduğu gösteriyle sona erdi.

Programa, Sarıkamış Kaymakamı Enis Aslantatar ve eşi Sema Aslantatar, Sarıkamış Gençlik Merkezi Müdürü Bülent Yıldırım, İlçe Müftüsü Muhammed Divani, öğretmenlerle vatandaşlar katıldı.

Ağrı'nın Hamur ilçesinde de Osman Gazi Ortaokulunda program düzenlendi.

İlçe Kaymakamı Mehmet Nesip Mahir, Belediye Başkanı İsmet Aslan ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Özmüş'ün katıldığı etkinlikte yerli ürünler sergilendi.

Programın devamında tatlı çeşitleri ve çeşitli yemekler katılımcılara ikram edildi.(aa)

Anahtar Kelimeler: ' "YERLİ HAFTASI" KUTLANDI
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33