Ağrı'da Kovid-19 karantinasını ihlal eden 2 kişiye para cezası

Ağrı'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina kurallarını ihlal ettikleri belirlenen 2 kişiye 6 bin 300 lira para cezası kesildi.

Güncel 2.11.2020 15:18:00 0
Ağrı

Valilikten yapılan açıklamaya göre, aralarında kafe, restoran, nikah salonu, çay bahçesi, pazar yeri ve spor salonu gibi toplu yaşam alanlarının da olduğu 488 noktada ekiplerce denetim gerçekleştirildi.

Ekipler bu kapsamda, taksiler ve toplu ulaşım araçlarını da denetledi. 

Kovid-19 testi pozitif çıkanlar ile temaslılara yönelik denetimlerde görev alan ekipler, karantina kuralını ihlal eden 2 kişiye 3 bin 150'şer lira para cezası kesti.(aa)

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33