AĞRI'DA KIŞ LASTİĞİ DENETİMİNDE 33 SÜRÜCÜYE CEZA KESİLDİ

AĞRI'DA TRAFİK POLİSİ EKİPLERİNCE YAPILAN ZORUNLU KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASINDA 33 ARAÇ SÜRÜCÜSÜNE CEZA KESİLDİ.

Ekonomi 6.12.2021 09:38:00 0
AĞRI

İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, zorunlu kış lastiği uygulamasının başladığı 1 Aralık'tan bu yana denetim yaptı.

Ekipler, Ağrı-Erzurum, Ağrı-Van ve Ağrı-İran kara yolları üzerinde yaptığı uygulamada, 102 aracı denetledi.

Kış lastiği denetimlerinde 33 araç sürücüsüne toplam 17 bin 758 lira ceza uygulandı.

Soğuk havada denetimlerini sürdüren ekiplerin çalışması, drone ile görüntülendi.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33