AĞRI'DA KARBONMONOKSİTTEN ZEHİRLENEN KADIN ÖLDÜ, EŞİ TEDAVİYE ALINDI

Ağrı'nın Yurtpınar köyünde sobadan sızan gazdan zehirlenen kadın öldü, durumu ağır olan eşi tedaviye alındı.

Sağlık 10.12.2024 10:52:00 0
AĞRI

İl merkezine bağlı Yurtpınar köyünde yaşayan Fatma Ö. ile kocası Çetin Ö'den haber alamayan yakınları, durumu köylülere bildirdi.

Eve giren jandarma ve sağlık ekipleri, sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen çifti ambulansla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırdı.

Fatma Ö, doktorların müdahalesine rağmen hayatını kaybetti, durumu ağır olan kocası ise Erzurum'a sevk edildi.(aa)

  • BIST 100

    18134,33%0,96
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,23
  • GRAM ALTIN

    5963,41% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9637,53% -1,36

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33