İlginizi Çekebilir
AĞRI'DA KARBONMONOKSİTTEN ZEHİRLENEN KADIN ÖLDÜ, EŞİ TEDAVİYE ALINDI
Ağrı'nın Yurtpınar köyünde sobadan sızan gazdan zehirlenen kadın öldü, durumu ağır olan eşi tedaviye alındı.
İl merkezine bağlı Yurtpınar köyünde yaşayan Fatma Ö. ile kocası Çetin Ö'den haber alamayan yakınları, durumu köylülere bildirdi.
Eve giren jandarma ve sağlık ekipleri, sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen çifti ambulansla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırdı.
Fatma Ö, doktorların müdahalesine rağmen hayatını kaybetti, durumu ağır olan kocası ise Erzurum'a sevk edildi.(aa)
Anahtar Kelimeler:
'
KARBONMONOKSİTTEN
ZEHİRLENEN
KADIN
TEDAVİYE
ALINDI
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




