Ağrı'da karantina süreleri dolan 184 kişi evlerine gönderildi

14 günlük gözetim süresi tamamlandı.

Sağlık 5.05.2020 09:28:00 0
Ağrı

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, KKTC'den getirilerek Ağrı'da karantina altında tutulan 184 Türk vatandaşı karantina sürelerinin bitmesinin ardından memleketlerine uğurlandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın koordinasyonu ve ilgili bakanlıkların yürüttüğü ortak çalışmayla KKTC'den getirilen Türk vatandaşlarının 14 günlük gözetim süresi tamamlandı.

Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Abdurrahim Arvasi Kız Yurdu'nda kalan vatandaşlar, sosyal mesafe kuralına uyarak görevliler eşliğinde otobüslere bindirildi.

Türk Kızılay Ağrı Şubesi gönüllülerinin kumanya dağıttığı 184 Türk vatandaşı, işlemlerinin ardından Afet ve Acil Durum Müdürlüğü koordinesinde alkışlarla memleketlerine uğurlandı.(aa)

  • BIST 100

    17885,54%0,01
  • DOLAR

    46,54% -0,02
  • EURO

    53,20% 0,27
  • GRAM ALTIN

    6058,83% 0,51
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,72

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33