İlginizi Çekebilir
Ağrı'da karantina kurallarına uymayan 11 kişiye 34 bin lira para cezası uygulandı
Ağrı Valiliği, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 20 işletmeye ceza kesildiğini, testi pozitif çıkan ve evlerinde karantina kurallarına uymayan 11 kişiye de 34 bin 650 lira para cezası uygulandığını bildirdi.
Vali Dr. Osman Varol’un da zaman zaman katıldığı denetimlerde, vatandaşların sağlığı için Kovid-19 ile mücadele özveri ve kararlılıkla sürdürülüyor.
Valilik koordinesinde kurulan ekipler, bugüne kadar kafe, restoran, park, taksi durakları ve düğün salonlarının aralarında bulunduğu 982 işletmeyi denetleyip 20'sine ceza uygulayıp 5'ine de uyarıda bulundu.
Ekipler, evlerinde karantinada bulunan vatandaşları ziyaret ederek karantina kurallarına uyup uymadıklarını denetliyor.
Koronavirüs testi pozitif çıkan ve evde gözetim altında olmalarına rağmen kurallara uymadıkları tespit edilen 11 kişiye kişi başına 3 bin 150 lira olmak üzere toplamda ise 34 bin 650 lira para cezası uygulandı.
Denetimlerine devam eden ekipler, maske, mesafe ve temizlik kuralları uymaları konusunda rehberlik ederek vatandaşlara uyarılarda bulunmayı sürdürüyor.(aa)
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




