İlginizi Çekebilir
Ağrı'da Haftalık Çalışma Grubu Toplantısı Gerçekleştirildi
Ağrı Valisi Mustafa Koç başkanlığında, İl Özel İdaresi yetkililerinin katılımıyla her hafta düzenlenen Çalışma Grubu Toplantısı bu hafta da Valilik toplantı salonunda yapıldı.
Toplantıda, il genelinde yürütülen faaliyetler, yatırımlar ve kamu hizmetleri detaylı bir şekilde değerlendirildi. Kurumlar arası koordinasyonun artırılması, devam eden projelerin son durumu ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin etkinliği ele alındı.
Ayrıca, yeni yatırım alanları ve hizmetlerin sahaya yansımaları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Vali Koç, kamu hizmetlerinde verimliliğin artırılması ve vatandaş memnuniyetinin öncelikli tutulmasının önemine dikkat çekti.
Gelecek haftaya ilişkin çalışma planının belirlenmesiyle toplantı sona erdi. Bu toplantılarla, Ağrı'daki kamu hizmetlerinin daha düzenli ve verimli bir şekilde yürütülmesi hedefleniyor.
Anahtar Kelimeler:
'
Haftalık
Çalışma
Grubu
Toplantısı
Gerçekleştirildi
-
BIST 100
17924,23%-0,21
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,86% 0,04
-
GRAM ALTIN
5959,88% -0,32
-
Ç. ALTIN
9611,38% -1,63
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




