İlginizi Çekebilir
AĞRI'DA GERÇEKLEŞTİRİLEN "4. BALIK GÖLÜ FESTİVALİ" SONA ERDİ.
Göl kenarında düzenlenen festivale katılan vatandaşlar, Türkçe ve Kürtçe şarkılar eşliğinde eğlenip halay çekti.
Doğal güzellikleriyle yılın her dönemi binlerce ziyaretçiyi ağırlayan Balık Gölü'nde, Taşlıçay Belediyesinin ev sahipliğinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı, Valilik ve Kaymakamlığın desteğiyle düzenlenen festivalin 2. gününde çeşitli etkinlikler yapıldı.
Piknik yapıp teknelerle gölde gezintiye çıkan vatandaşlar, flayboard ve yamaç paraşütü gösterisini izleyerek keyifli anlar yaşadı.
Etkinliklerin ardından sona eren festivalde, Taşlıçay Belediye Başkanı İsmet Taşdemir, katılımcılara teşekkür etti.(aa)
Anahtar Kelimeler:
'
GERÇEKLEŞTİRİLEN
".
BALIK
FESTİVALİ"
.
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




