AĞRI’DA “GELECEĞE NEFES” SEFERBERLİĞİ: FİDANLAR TOPRAKLA BULUŞTU

Doğubayazıt Gazetesi

Yaşam 11.11.2025 16:46:00 0
AĞRI’DA “GELECEĞE NEFES” SEFERBERLİĞİ: FİDANLAR TOPRAKLA BULUŞTU

     11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında, Ağrı genelinde olduğu gibi il merkezinde de geniş katılımlı bir fidan dikim etkinliği gerçekleştirildi.

     Programa Ağrı Valisi Sayın Mustafa Koç, eşi Neslihan Gül Koç Hanımefendi, il protokolü ve vatandaşlar katıldı. Etkinlikte, “Geleceğe Nefes, Dünyaya Nefes” sloganıyla çok sayıda fidan toprakla buluştu.

     Doğayı koruma ve yeşil bir gelecek bırakma bilinciyle gerçekleştirilen etkinlikte dikilen her fidanın, şehir ve ülke için bir nefes olduğu vurgulandı.

     Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın öncülüğünde başlatılan “Yeşil Vatan Seferberliği” kapsamında düzenlenen etkinliklerle Ağrı genelinde ağaçlandırma çalışmaları hız kesmeden sürüyor.

     Fidan dikim etkinliği sonunda katılımcılar, doğaya katkı sağlamanın ve gelecek nesillere yeşil bir miras bırakmanın mutluluğunu paylaştı.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33