İlginizi Çekebilir
AĞRI'DA ENGELLİLER TEMSİLİ ASKERLİK YAPTI
Doğubayazıt Gazetesi
Engelliler Haftası kapsamında bir günlüğüne asker olan engelliler, askerlik yemini etti.
12. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı'nda Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında program düzenlendi.
Programda saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından engelli jandarma erler, ant içti ardından terhis töreni gerçekleştirdi.
Törene, Vali Mustafa Koç, 12. Mekanize Piyade Tugay Komutanı Vekili Albay Erhan Cesur, Ağrı Cumhuriyet Başsavcısı Adem Çalış, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hüsamettin Erol ve İl Emniyet Müdürü Yılmaz İpar katıldı.(aa)
Anahtar Kelimeler:
'
ENGELLİLER
TEMSİLİ
ASKERLİK
YAPTI
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,54% 0,02
-
EURO
52,76% -0,17
-
GRAM ALTIN
6029,73% 0,02
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




