AĞRI'DA ENGELLİLER TEMSİLİ ASKERLİK YAPTI

Doğubayazıt Gazetesi

Yaşam 17.05.2024 10:16:00 0
AĞRI

Engelliler Haftası kapsamında bir günlüğüne asker olan engelliler, askerlik yemini etti.

12. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı'nda Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında program düzenlendi.

Programda saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından engelli jandarma erler, ant içti ardından terhis töreni gerçekleştirdi.

Törene, Vali Mustafa Koç, 12. Mekanize Piyade Tugay Komutanı Vekili Albay Erhan Cesur, Ağrı Cumhuriyet Başsavcısı Adem Çalış, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hüsamettin Erol ve İl Emniyet Müdürü Yılmaz İpar katıldı.(aa)

Anahtar Kelimeler: ' ENGELLİLER TEMSİLİ ASKERLİK YAPTI
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33